7 motive pentru care nu puteți pierde în greutate


1. Mintea ta

Nu faci cacate Atunci când v-ați angajat să vă schimbați dieta și să creșteți activitatea fizică într-un efort de a pierde în greutate, este firesc să doriți să vă vedeți lucrurile grele plătite. Dacă vedeți că scara merge pe o tendință descendentă, probabil că vă simțiți bine.

pierde grăsimea de burtă cu bowflex

Dar ce se întâmplă dacă pierzi în greutate, dar nu centimetri în jurul taliei? Faci ceva greșit? În primul rând, dacă știi că trăiești un stil de viață 7 motive pentru care nu puteți pierde în greutate sănătos, probabil că faci lucrurile bine.

Ce trebuie să faceți dacă nu puteți pierde în greutate Mănânci corect și te antrenezi ca niciodată și totuși tot nu poți pierde în greutate. Se simte imposibil - ca să nu mai vorbim de frustrant.

Deși suntem condiționați să dorim să vizualizăm aceste schimbări și să căutăm rezultate rapide, este de asemenea important să nu ne bazăm totul pe scara sau în centimetri pierduți - cum vă simțiți din punct de vedere al altor factori precum energia, starea de spirit sau calitatea somnului contează.

În același timp, este important să știți ce s-ar putea întâmpla, deoarece vă poate ajuta să ușurați orice frustrare pe care o simțiți și să vă mențină pe calea cea bună: 1.

cum să pierdeți greutatea în 6 zile

Pierzi grăsime viscerală Grăsimea viscerală este deosebit de periculoasă. Este tipul de grăsime care vă îmbrățișează organele interne și vă crește riscul de boli de inimă, diabet și accident vascular cerebral, potrivit Centrelor pentru Controlul și Prevenirea Bolilor.

spiritele arde grăsime

Inițial, este posibil să pierdeți această grăsime viscerală pe măsură ce slăbiți. Și asta este o veste minunată! Schimbările externe vor dura mai mult decât ceea ce se întâmplă în corpul tău", spune Braganza.

Pierzi mușchiul Este important să luați în considerare de unde provine majoritatea pierderii în greutate: grăsime, mușchi sau apă?

1. Pierzi grăsime viscerală

Nu este ideal să pierzi masa musculară decât grăsimea, dar acest lucru se poate întâmpla dacă slăbești prea 7 motive pentru care nu puteți pierde în greutate, potrivit Bibliotecii Naționale de Medicină din SUA.

Pierderea a mai mult de 1 până la 2 kilograme pe săptămână poate duce și la alte efecte secundare, inclusiv calculi biliari, gută și o pierdere a densității osoase.

De asemenea, aveți mai multe șanse să câștigați greutatea înapoi atunci când o pierdeți rapid.

Tu ce crezi? Frustrat, nu vă toarnați kilograme cum vă așteptați? Poate că vă dați seama că pierderea în greutate nu este întotdeauna un efort simplu. Chiar și cu cel mai bun antrenor al orașului și cu un program de nutriție perfect, diverse lucruri vă pot ține înapoi.

Uiți exerciții de bază mai profunde Dacă sunteți cu totul despre crunches, poate fi timpul să vă regândiți rutina ab. Ea constată că exercițiile bazate pe Pilates fac cea mai mare diferență în această musculatură. Și asta include mișcări familiare, cum ar fi scândurile, variațiile de scânduri și șezuturile în V.

Vă puteți pierderea în greutate corona dr și în acest antrenament în timpul zilei, spune ea.

pierdere în greutate pentru vrăjitoare

Când stați la coadă, contractați mușchii de bază pentru a vă îndepărta burta de la brâu. Încercați aceste antrenamente O rutină Pilates de 10 minute pentru a tonifica peste tot Un antrenament Pilates-Yoga Fusion de 20 de minute pentru a-ți declanșa abs Un antrenament cu o bandă de rezistență de 20 de minute pentru un nucleu mai strâns 4.

Mănânci mai multă fibră Calea de urmat! Fibra se mândrește cu o mulțime de beneficii pentru sănătate și, de asemenea, este un avantaj pentru pierderea în greutate.

trupe de coapse pentru pierderea în greutate

Dar există o perioadă de ajustare. Ea recomandă creșterea treptată a fibrelor sau cu aproximativ 5 grame pe zi. Recomandarea generală este să consumați între 25 și 38 de grame de fibre pe zi, notează Academia de nutriție și dietetică.

bettie jo elmore pierdere în greutate

Și încercați să vă lipiți de sursele de fibre din alimente întregi, cum ar fi fructele, legumele și cerealele integrale, mai degrabă decât fibrele- alimente îmbogățite care conțin ingrediente precum inulină și rădăcină de cicoare.

Lectură conexă Fibrele te pot ajuta să slăbești - dar nu comite aceste 3 greșeli 5. Mănânci mai mulți înlocuitori de zahăr S-ar putea să vă adresați alimentelor care conțin înlocuitori ai zahărului cu conținut scăzut de calorii, cum ar fi alcoolii zahărului sorbitol, xilitol, eritritol și manitol sunt câțivaîntr-un efort de a reduce aportul de zahăr și caloriile totale.

De înțeles, dar unii oameni consideră că acestea provoacă balonare și retenție de apă, spune Berkow.

  • Prin urmare, este recomandabil să mergeți întotdeauna la medicul de familie sau la nutriționist înainte de a începe o dietă de slăbit.
  • Top 7 motive pentru care nu poți pierde în greutate - Mind Pump Media

Ești înclinat Uneori, o soluție de o secundă face diferența. Primul lucru dimineața înainte de a se ridica din pat, bea un recipient mare cu apă și apoi se așază acolo timp de 20 de minute. Aceasta se numește terapia japoneză cu apă.

Pierde rapid o mulțime de greutate - elementele de bază

Odată ce se ridică și începe, de obicei trebuie să meargă la baie. A rămâne regulat vă poate ajuta să învingeți balonarea care vă lasă burtica să arate puțin umflată.

În plus: Te vei simți și tu mai bine. Lectură conexă 3 moduri în care greutatea și poopul sunt conectate Publicații.