Aflați zona dvs de ardere a grăsimilor


Purtarea senzorului de ritm cardiac Umeziţi suprafeţele cu electrozi ale curelei.

Cum se determină zona de ardere a grăsimilor

Fixaţi cureaua în jurul pieptului dvs. Ataşaţi conectorul. Scoate conectorul din curea după fiecare utilizare pentru a maximiza durata de viață a bateriei senzorului de ritm cardiac. Din cauza transpirației și umezelii, este posibil ca electrozii să rămână umezi, iar senzorul de ritm cardiac activat.

Acest lucru va reduce durata de viață a bateriei senzorului de ritm cardiac.

Pentru informații detaliate despre întreținerea senzorului de ritm cardiac, vezi capitolul Instrucțiuni privind spălarea senzorului de ritm cardiac Polar H1. Începerea antrenamentului Purtaţi monitorul dvs. În modulul timp, apăsaţi OK o dată pentru a deschide modulul de aşteptare.

Cum să determinați zona de ardere a grăsimilor: 7 pași (cu fotografie) - Sfaturi -

Aşteptaţi până când monitorul dvs. Pentru informaţii suplimentare, vezi Setări pentru antrenament. Fişierul dumneavoastră de antrenament este salvat ea ar trebui revizuirea arzătorului de grăsime dacă antrenamentul a durat mai mult de un minut. Temporizatorul duratei exerciţiului Dispozitivul FT7 are un cronometru pentru durata antrenamentului, care îți permite să înregistrezi doar durata antrenamentului, fără să folosești senzorul de ritm cardiac.

Te plimbi în zona de ardere a grăsimilor?

Pentru a măsura durata exerciţiului, apăsaţi OK de două ori, se afişează Started Pornit. Puteţi urmări timpul scurs. Când apare Check heart rate transmitter!

avantaje de ardere a grăsimilor

Verificaţi emiţătorul ritmului cardiacapăsaţi OK pentru a continua măsurarea timpului. Rezumatul va urma şi puteţi verifica timpul scurs.

Ce este exact zona de ardere a grăsimilor?

Arderea grăsimii sau îmbunătăţirea formei fizice În timpul antrenamentului, Polar FT7 afişează intensitatea optimă a antrenamentului pentru arderea grăsimilor şi îmbunătăţirea formei fizice. Aceste intensităţi pot varia în funcţie de starea dumneavoastră fizică şi mentală zilnică.

cel mai bun raport pierdere a grăsimilor

Când începeţi înregistrarea unei sesiuni de antrenament, FT7 analizează starea dumneavoastră curentă iar, dacă este necesar, va regla intensităţile în conformitate cu aceasta. Acest dispozitiv inteligent de monitorizare a ritmului cardiac poate detecta starea zilnică a corpului tău pe baza ritmului cardiac și a variației ritmului cardiac. Când corpul dumneavoastră şi-a revenit din sesiunile de antrenament anterioare şi nu este obosit sau solicitat, sunteţi pregătit ă pentru antrenament mai intens.

Efectul antrenamentului este afişat la încheietura aflați zona dvs de ardere a grăsimilor în timp real. Zonele pentru intensitatea arderii grăsimilor şi a formei fizice sunt separate printr-o linie punctată verticală.

Cel mai bun ritm de ardere a grăsimilor

Această linie este detectată automat de FT7 şi se schimbă conform stării dumneavoastră curente. Ritmul dumneavoastră cardiac curent Limitaţi valoarea ritmului cardiac între zonele de intensitate a arderii grăsimilor şi a formei fizice.

Prin urmare, grăsimea se arde eficient, iar metabolismul dumneavoastră, în principal oxidarea grăsimilor, creşte.

dureri de corp din cauza pierderii în greutate

Principala sursă de energie o reprezintă carbohidraţii. Puteţi bloca în zonele pentru arderea grăsimilor sau pentru formă fizică, în funcţie de obiectivul respectivei sesiuni de antrenament. În timp ce vă aflaţi în zona dorită, apăsaţi OK timp de o secundă pentru blocare. Se afişează zona pentru arderea grăsimilor blocată sau zona pentru formă fizică blocată.

activia provocare de pierdere în greutate

Unitatea de la încheietura mâinii produce un semnal sonor dacă antrenamentul este prea intens sau prea lent. De exemplu, zona pentru arderea grăsimii este blocată în această imagine. Pentru a debloca o zonă, apăsaţi OK timp de o secundă.

În timpul antrenamentului Următoarele informaţii sunt afişate în timpul înregistrării antrenamentului.