Ardeți mai multă grăsime în frig. Exercitarea în căldură extremă


Exercitarea în orice temperatură arde calorii. Cu toate acestea, un lucru este sigur: exercițiile fizice la orice temperatură ard calorii. Exercitarea în căldură extremă Fierbinte, rece și tot ce este între ele pare să stârnească controverse atunci când vorbim despre arsura maximă de calorii în timpul exercițiului fizic.

De fapt, dr.

EXERSAREA LA TEMPERATURI CALDE ARDE MAI MULTĂ GRĂSIME? - EXERCIȚII ȘI ANTRENAMENTE - 2021

Cu toate acestea, el subliniază că exercitarea în climă moderată și caldă pare a fi cea mai bună condiție pentru arderea caloriilor și vărsarea grăsimilor. Dezavantaj, totuși, exercitarea pe perioade îndelungate de timp la temperaturi calde poate duce la boli legate de căldură, inclusiv lovituri de căldură. Exercitarea pe vreme friguroasă Îmbunătățirea și îndreptarea în aer liber pentru un jog sau o zi de schi de fond este o modalitate excelentă de a vă menține în ardeți mai multă grăsime în frig în timpul iernii.

Timpul mai rece îți permite de multe ori să te descurci mai mult decât temperaturile umflătoare, ceea ce înseamnă că vei arde mai multe calorii, deoarece petreci mai mult timp mișcându-ți corpul.

pierde greutatea dramatică pierdere în greutate fb stare

Acestea fiind spuse, temperaturile frigide sau timpul mult ardeți mai multă grăsime în frig îngheț, la fel ca și căldura extremă, vă pot scurta antrenamentul și duce la reducerea a câtorva calorii. În plus, exercitarea la temperaturi mai reci determină adesea să tremuri ca un mod de încălzire, iar atunci când tremuri, corpul se mișcă pentru a vă crește temperatura și, în consecință, ardeți mai multe calorii. Kouri explică că, în funcție de modul în care sunteți îmbrăcat, tremurul poate arde până la de calorii pe oră.

de ce ar pierde o pisică în greutate pierderea în greutate groupon atlanta

Din păcate, magazinele dvs. De lucru în căldură Arsuri calorii mai mari sau nu, există șanse mari să vă planificați să vă continuați rutina de fitness în lunile mai calde ale anului.

Având în vedere acest lucru, există câteva sfaturi de siguranță care trebuie luate în considerare înainte de a face ardeți mai multă grăsime în frig antrenamentului în căldură: Hidrat.

Când faci exerciții fizice în condiții fierbinți, vei transpira.

Consumăm mai multe calorii dacă ne antrenăm pe căldură? În timpul verii putem simți că depunem mai mult efort în alergare, iar performanțele generale sunt în plină scădere. Dar oare asta duce la un consum mai mare de calorii în cadrul unui antrenament? În general, atunci când facem orice fel de efort, consumăm un mix de grăsimi și carbohidrați.

De aceea, Academia de Nutriție și Ardeți mai multă grăsime în frig sugerează să te cântărești înainte și după activitate pentru a vedea câtă greutate în apă ai pierdut prin transpirație.

Pentru a înlocui acele lichide, ei recomandă 2 până la 3 căni de apă pentru fiecare kilogram de pierdere în greutate.

[:ro] Tipuri de grăsimi și cum să le ardem [:] - Victor Diaconescu

Rochie pentru căldură. Hainele care îți mențin corpul cald și transpiră transpirația sunt ideale pentru exercitarea în frig. Îmbrăcarea în straturi este adesea o cerință, deoarece începeți să faceți frig și să terminați transpirația până la sfârșitul unui antrenament. Schimbă-ți programul. Dacă puteți, luați în considerare efectuarea de exerciții în aer liber, dimineața devreme sau mai târziu noaptea, când temperaturile s-au răcit. Dacă lucrați într-o sală de gimnastică cu aer condiționat, ora zilei nu este la fel de pierde grăsime sub talie. Doar asigurați-vă că vă hidratați înainte, în timpul și după activitatea fizică.

[:ro] Tipuri de grăsimi și cum să le ardem [:]

Faceți-o scurtă și dulce. Când planificați orice activitate fizică în lunile cele mai călduroase, asigurați-vă că aveți în vedere o durată mai scurtă și o intensitate mai mică, cel puțin la început.

bare de acces revizuiește pierderea în greutate pierde 10 grăsimi corporale în 7 săptămâni

Clinica Cleveland recomandă facilitarea antrenamentelor la vreme caldă, atât din punct de vedere al timpului, cât și al intensității, pentru a permite corpului să se aclimatizeze. Acestea fiind spuse, odată ce corpul tău se aclimatizează, s-ar putea să fi nevoie de ajustări prin reducerea intensității și duratei, în special în cea mai tare parte a zilei.