Cel mai bun raport macro pentru a arde grăsime


Toate drepturile rezervate. Nicio parte cel mai bun raport macro pentru a arde grăsime acestui document nu poate fi reprodusă sau transmisă sub orice formă, prin orice mijloace fără permisiunea scrisă a autorului.

Documentul și autorul nu pot fi responsabili pentru orice rezultate sau efecte obținute în urma aplicării acestor informații. Programul e conceput doar pentru adulți sănătoși. Consultă un medic înaintea începerii oricărei diete sau rutine de antrenament.

Înțelegeți pierderea în greutate

Estimarea și Numărarea Caloriilor — Radu Antoniu www. Introducere Scopul acestui ghid. De ce contează caloriile? Relația dintre numărul de calorii pe care-l consumi și cum arată corpul tău.

Calorii, nutrienți și mâncare Ce sunt caloriile, nutrienții și cum le recunoaștem în mâncare. Estimarea necesarului caloric Formule pentru calcularea necesarului tău zilnic de energie.

top 20 sfaturi de pierdere în greutate

Setarea unui deficit caloric Ce să faci ca să începi să slăbești grăsime VI. Setarea unui surplus caloric VII. Ce să faci ca să poți construi masă musculară. Alte formule simple de calcul Câteva ecuații mai puțin complicate de calcul al caloriilor. Adaptări ale metabolismului Află de cel mai bun raport macro pentru a arde grăsime nu mai slăbești. Află de ce nu mai iei masă musculară. Setarea macro-nutrienților Află câte grame de proteine, grăsimi și carbohidrați ar trebui să consumi pentru țelul tău.

Exemple Exemple cum să folosești formulele de calcul învățate până acum. Metode de numărare a caloriilor Cum să numeri calorii din mâncare.

Ce sunt macro-urile?

Listă alimente de bază măsurate după volum O listă cu alimentele de bază și conținutul lor caloric care să te ajute la calculul caloriilor. Din păcate, ăsta e un concept pe care oamenii nu prea îl înțeleg și nu știu să-l folosească.

Procent procentual de grăsime Stare fizică de exemplu boală Deci, BMR este de fapt numărul de calorii de care are nevoie corpul pentru a funcționa fără efort fizic suplimentar. Cu cât BMR este mai mare, cu atât aveți nevoie de mai multe calorii. Există o serie de factori ai BMR pe care nu îi puteți influența, cum ar fi sexul și vârsta.

Acest ghid are scopul să te ajute să înțelegi mai bine relația dintre totalul de calorii pe care îl consumi și modul cum arată corpul tău. Mai mult, vei învăța cum să-ți estimezi corect necesarul zilnic de calorii și macro-nutrienți pentru slăbit sau pentru creștere musculară.

Dacă-ți merge bine mintea, după ce termini de citit ghidul vei putea să-ți contruiești propriile diete și vei putea controla perfect modul cum arată corpul tău. Dacă ai descărcat ghidul de pe blogul meu probabil ști deja de ce contează caloriile și vrei să afli cum să-ți estimezi corect necesarul zilnic. Despre asta vei citi în capitolele următoare.

Dar pentru cei care nu înțeleg prea bine rolul caloriilor am să vorbesc puțin despre asta aici. Caloriile măsoară energia pe care o folosește corpul. Orice mâncăm conține calorii. Orice mișcare facem inclusiv respirația, digestia, bătăile inimii, etc.

În funcție de raportul dintre caloriile pe care le mâncăm și cele pe care le ardem, se pot întâmpla lucruri: 1. Caloriile mâncate sunt egale cu cele arse. Greutatea ta rămâne aceeași. Cei mai mulți oameni mențin acest echilibru inconștient și nu se îngrașă dar nici nu slăbesc.

sfaturi inferioare pentru pierderea în greutate corporală

Caloriile mâncate sunt mai multe decât cele arse. Treptat începi să iei în greutate. Surplusul de calorii este transformat în grăsime și în mușchi dacă te antrenezi corespunzător. Caloriile mâncate sunt mai puține decât cele arse. Începi să slăbești. Deficitul de calorii este compensat prin arderea de grăsime. Asta se întâmplă la dietă. Mai multe metode, aceeași cauză Conceptul poate e nou pentru tine pentru că programele și cărțile pentru slăbit rareori adresează importanța totalului de calorii pe care-l consumi zilnic.

Majoritatea încep prin a- ți spune cum nu e vina ta că ești gras și că modul cum mănânci, adică totalul de calorii pe care-l mănânci zilnic n-are legătură cu greutatea ta.

5 beneficii pentru pierderea în greutate

Apoi îți vor spune cum metoda lor e soluția pentru slăbitul rapid, ușor și permanent. În funcție de autor, metodele pentru slăbit variază: carbohidrați puțini, eliminarea anumitor alimente din dietă, mâncatul la anumite ore, consumarea alimentelor pe rând și multe altele. E doar un truc psihologic Ăsta e pur și simplu un truc psihologic pentru că nu cred că autorii sunt rău intenționați. Orice dietă funcționează dacă creează un deficit caloric cel mai bun raport macro pentru a arde grăsime prin metodele promovate în aceste cărți oamenii mănâncă mai puține calorii în mod indirect.

Să mănânci mai puțin în mod conștient e foarte stresant pentru majoritatea oamenilor și ei nu au voința mentală să se țină de dietă. Ei mai degrabă preferă să urmeze o dietă care creează un deficit caloric în mod indirect decât să mănânce mai puțin în mod conștient.

  1. Nu pot pierde în greutate peste 60 de ani
  2. Puneți-vă la dispoziție planul Există la fel de multe teorii despre cum să slăbești, pe cât de multe kilograme trebuie pierdute, iar una dintre cele mai noi tendințe de slăbire implică un contor macro alimentar.
  3. Cum să calculezi macronutrienții tăi pentru o dietă flexibilă și dieta IIFYM
  4. Pierderea în greutate covington ky
  5. Raportul macros pierdere de grăsime |

Uită-te puțin peste ele și vezi ce observi. Nimănui nu-i place să mănânce mai puțin, dar un lucru e clar: Pentru ca organismul să înceapă să ardă grăsime corporală, trebuie să mănânci mai puține calorii decât arzi.

Pagina principala Știința pierderii de grăsime: Cum să vă determinați caloriile și macro-urile pentru o fază de deficit de calorii Acum, acest lucru poate suna foarte mult, mai ales dacă nu sunteți un fan al matematicii și mai ales dacă sunteți nou-născut în ideea de urmărire a caloriilor sau a macro-urilor. Dar pot să vă promit mereu că merită.

Asta înseamnă ori să ardem cel mai bun raport macro pentru a arde grăsime multe calorii prin mișcare, ori să mâncăm mai puține calorii, ori amândouă.

Problema restricției indirecte de calorii În opinia mea, e riscant să aplici o metodă de slăbit fără să ai grijă la calorii. Spre exemplu deficitul caloric creat prin 30 de minute de exerciții cardio poate fi ușor anulat mâncând un baton Snickers.

Din cauza asta cred că e esențial ca cei care vor să slăbească să fie conștienți că ei slăbesc datorită deficitului de calorii și nu datorită metodei în sine.

Raportul macros pierdere de grăsime

Corpul va arde grăsime corporală pentru a compensa deficitul caloric creat. Totalul de grăsime corporală arsă în cele două cazuri va fi aproximativ același. Un surplus caloric înseamnă să mâncăm mai multe calorii decât corpul are nevoie pentru menținerea la greutatea curentă. Când oamenii spun că vor să ia în greutate nu cred că se referă la grăsime, ci la mușchi.

Dar creșterea musculară e înceată și nu necesită decât câteva sute de calorii mai mult decât de obicei. Dacă mănânci foarte mult în plus, tot ce-o să faci e să te îngrași.

În acest articol vei descoperi:

Doar setând corect surplusul caloric poți să iei masă musculară cu un minim de grăsime. În capitolele următoare vei învăța cum să-ți setezi corect un deficit caloric ca să începi să slăbești sau cum să-ți setezi corect un surplus caloric ca să începi să iei masă musculară cu un minim de grăsime.

Raportul macros pierdere de grăsime Grăsime pierdere raportul Add: hyjace72 - Date: - Views: - Clicks: Transformarea Mea - Strategie pentru slabit.

Dar înainte de asta e important să vorbim puțin despre distincția dintre calorii, nutrienți și mâncare. E un principiu de bază în nutriție dar oamenii în general nu-l înțeleg. Ei nu se gândesc la consumul lor zilnic de calorii sau de nutrienți ci mai degrabă de gândesc la consumul lor zilnic de mâncare.

Ce sunt macros?

Aici dau greș multe persoane. Numărul de calorii și nutrienți poate varia foarte mult pentru același volum de mâncare, în funcție de alimentele alese. Caloriile Caloriile sunt o unitate de măsură pentru energie. Mai prescis, o calorie măsoară cantitata de energie necesară pentru a încălzi un gram de apă cu un grad Celsius. O kilo-calorie măsoară cantitata de energie necesară pentru a încălzi un kilogram de apă cu un grad Celsius. Oriunde vezi cuvântul calorie în ghidul de față, să știi că eu mă refer de fapt la kilocalorii.

Așa s-a obișnuit toată lumea. Pentru măsurarea cantității de energie consumate de corpul uman, oamenii de știință au ales caloriile drept unitate de măsură. Fiecare persoană are un consum individual de energie, cel mai bun raport macro pentru a arde grăsime aceea vorbim despre un necesar zilnic de calorii al fiecăruia.

Estimând totalul de calorii de care tu ai nevoie zilnic, noi estimăm de fapt energia de care tu ai nevoie zilnic ca să trăiești așa cum o faci acum.

Și cum obțin oamenii energia de care au nevoie? Consumând mâncare. Energia pe care mâncarea ne-o oferă se măsoară tot în calorii.

dormind arde gras

Și de unde ne dăm seama câte calorii conține mâncarea? În funcție de macro-nutrienții pe care îi conține. Macro-Nutrenții Există macro-nutrienți care stau la baza tuturor alimentelor: proteine, grăsimi și carbohidrați. Al patrulea e alcool-ul, care e considerat un macro-nutrient separat dar cu toții știm că nu-l găsești în orice aliment. În funcție de macro-nutrienții pe care-i conține, alimentul are o anumită valoarea energetică adică total de calorii.

Valoarea energetică a unui aliment se măsoară pentru de grame. Astfel, valoarea energetică a unui aliment e determinată de macro-nutrienții pe care îi conține într-o sută de grame.

Grăsime pierdere raportul

Spre exemplu de grame de pâine conține în medie următorii macro- nutrienți: 9g proteine, g grăsimi, g carbohidrați. Sunt sigur că majoritatea dintre voi știu deja lucrurile astea dar nu strică să le repetăm din nou.

poate cafeaua să vă ajute să pierdeți în greutate

În capitolele următoare vom vorbi mult despre macro-nutrienți pentru că fiecare dintre ei afectează organismul într-un mod diferit. Distincția dintre calorii și macro-nutrienți devine importantă când considerăm mecanismele specifice prin care organismul arde grăsimea sau construiește mușchi.

BMR - Rata metabolică bazală

Două persoane pot consuma aceeași cantiate de calorii dar în funcție de macro-nutrienții din care provin acele calorii pot obține rezultate foarte diferite. Mâncarea Acuma evident, nimeni nu mănâncă calorii sau macro-nutrienți. Oamenii mănâncă mâncare. Asta e foarte important!

pierderea în greutate și grăsimile sănătoase