Corpul de pierdere a grăsimilor se schimbă


Perioada de schimbare a pierderii în greutate

Pierderea bruscă a greutății În timpul pierderii în greutate, organismul suferă multe modificări, inclusiv modificări ale țesutului adipos, țesutului muscular, masei osoase și nivelului hormonal. În loc să obțină pierderea în greutate doar prin reducerea caloriilor, adăugarea de activitate fizică moderată și accentul dietetic al anumitor nutrienți, precum proteine, calciu și vitamina D, pot ajuta la prevenirea pierderii musculare și osoase în timpul pierderii în greutate.

Un prim-plan al unei femei care își măsoară talia.

corpul de pierdere a grăsimilor se schimbă

Cercetătorii au descoperit că atât bărbații, cât și femeile au pierdut o proporție mai mare de grăsime intra-abdominală decât grăsimea subcutanată. Deoarece grăsimea intra-abdominală este puternic asociată cu boli metabolice, pierderea în greutate ar trebui să contribuie, de asemenea, la reducerea riscurilor de sănătate legate de obezitate.

Modificări corpul de pierdere a grăsimilor se schimbă mușchilor și oaselor Modificările compoziției corporale în timpul scăderii în greutate includ nu numai reducerea grăsimilor, dar și modificări ale oaselor și mușchilor. Pierderea în greutate indusă de dietă poate duce la pierderea masei musculare, în special la adulții în vârstă.

Pierde grăsime cea mai bună sursă

Rezultatele au arătat că, în timp ce pierderea în greutate indusă de dietă a redus semnificativ masa musculară, includerea exercițiilor fizice a contribuit la prevenirea pierderii musculare în timpul pierderii în greutate. Densitatea minerală osoasă poate scădea și în timpul scăderii în greutate. Într-un studiu dincercetătorii de la Universitatea din Missouri au descoperit că femeile pre-menopauză care au pierdut cantități modeste de greutate au pierdut, de asemenea, masa osoasă, în ciuda adăugării de exerciții cu impact redus.

corpul de pierdere a grăsimilor se schimbă

Schimbări hormonale În timpul scăderii în greutate și menținerea unei greutăți reduse, nivelurile de hormon legate de grăsimi numite leptină sunt reduse. Din corpul de pierdere a grăsimilor se schimbă, această schimbare hormonală face dificilă menținerea greutății, deoarece partea creierului care controlează reglarea energiei va căuta revenirea la nivelurile de leptină înainte de pierdere în greutate prin creșterea alimentației și reducerea cheltuielilor de energie.

Impactul nutriției Nutriția poate afecta modificările compoziției corpului care au loc în timpul scăderii în greutate.

Alături de exerciții fizice, dieta corectă poate ajuta, de asemenea, la încurajarea pierderii de grăsime în cazul pierderii altor tipuri de masă corporală în timpul pierderii în greutate.

În plus, un aport adecvat de calciu și vitamina D poate reduce la minimum pierderea densității osoase din pierderea în greutate.

Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid

Pierderea bruscă a greutății Pierderea în greutate sigură și eficientă implică o reducere treptată a greutății, fie prin aportul caloric redus, prin creșterea activității fizice sau prin ambele. Încercările de scădere bruscă în greutate, cauzate de înfometarea sau dietele de prăbușire, pot provoca modificări nedorite ale organismului.

corpul de pierdere a grăsimilor se schimbă

Înfometarea face ca metabolismul dvs. Dietele sever restricționate pentru pierderea bruscă în greutate pot provoca, de asemenea, deficiențe nutriționale care, la rândul lor, pot provoca alte efecte nedorite, inclusiv pierderea părului.