Cum să ajungeți la zona de ardere a grăsimilor. Exercițiu pentru arderea grăsimilor!


4. Boxing.

Acestea fiind spuse, nu aveți nevoie neapărat de nicio fantezie pentru a obține ritmul cardiac de bază. Urmărirea tradițională Cel mai ieftin mod de a-ți măsura ritmul cardiac este să folosești degetele pentru a-ți urmări pulsul. Mai întâi va trebui să opriți exercițiul fizic și să plasați degetul peste un punct puls pe gât, încheietura mâinii sau piept.

  1. Toate au un conţinut natural de fructoză, un zahăr care se regăseşte într-o cantitate mai mică sau mai ridicată în fiecare fruct în parte.
  2. Cum să determinați zona de ardere a grăsimilor: 7 pași (cu fotografie) - Sfaturi -
  3. Cost de pierdere în greutate colon
  4. Toate băuturile naturale de pierdere în greutate

Numărați-vă bătăile inimii timp de 60 de secunde sau timp de 30 de secunde și multiplicați numărul de bătăi cu două. Numărul pe care îl obțineți este ritmul cardiac.

3. Tabăra de boot.

Monitor de încheietură Cum să ajungeți la zona de ardere a grăsimilor de ritm cardiac au devenit populare în ultimii ani, deoarece acestea se fixează pe corp la fel ca un ceas normal.

De exemplu, FitBit Charge 2 îți înregistrează pulsul toată ziua și stabilește dacă te afli în zona ta de ardere a grăsimii, odihnă, moderată sau maximă în diferite activități.

t9 recenzii de pierdere în greutate fat amy nu este permis să piardă în greutate

Avantajul față de urmărirea tradițională este că ritmul cardiac este cum să ajungeți la zona de ardere a grăsimilor continuu și nu este necesar să opriți activitatea pentru a-l înregistra. Adesea, aceste tipuri de dispozitive vă măsoară, de asemenea, pașii zilnici, distanța de antrenamente, caloriile arse și podele urcate, toate oferindu-vă timpul ca un ceas obișnuit.

pierderea în greutate după barre jonah hill pierdere în greutate

Monitor de curea pentru piept Frecvența cardiacă toracică monitorizează cureaua în jurul pieptului și înregistrează ritmul cardiac în timpul exercițiului fizic. Unele mărci, cum ar fi Monitorul cardiac premium al frecvenței cardiace Garmin, îți trimit fără fir ritmul cardiac pe dispozitivul tău compatibil, de obicei un ceas, pentru a avea o vedere mai holistică a antrenamentului tău.

Calculul altor zone de ritm cardiac

Aceste curele sunt confecționate dintr-o țesătură moale și sunt reglabile pentru a se potrivi cu o varietate de dimensiuni ale corpului. Puteți purta monitoare cu curea în piept în timpul majorității activităților, inclusiv înotul. Citiți cu atenție toate caracteristicile înainte de a cumpăra. Unele dispozitive sunt impermeabile, ceea ce înseamnă că pot fi scufundate în apă.

pierderea în greutate rusia căldura te face să arzi grăsime

Altele sunt rezistente la apă, ceea ce înseamnă că pot fi utilizate doar pentru perioade scurte în apă. Ce funcționează cel mai bine?

corpul tău arde grăsime în mod natural pierderea în greutate sânul mai mic

Unii sportivi preferă monitoarele cu curea pentru piept, deoarece consideră că sunt mai exacte. Într-un recent studiuCu toate acestea, cercetătorii au descoperit că monitoarele de la încheieturi pot fi la fel de exacte. În consecință, monitorul pe care îl alegeți se poate referi la preferințele personale, exercițiul dvs.

Alegerea unui antrenament de ardere a grăsimilor Cele mai bune antrenamente pentru a vă duce în zona de ardere a grăsimilor variază de la o persoană la alta. Cheia este să vă monitorizați ritmul cardiac în timpul diferitelor activități pentru a vedea unde aterizați și plecați de acolo.

Account Options

Pentru arderea grăsimilor, lipiți cu activitate moderată. Incearca test de vorbire dacă nu sunteți sigur cât de greu lucrați.

enzimă pentru a elimina grăsimea profundă pierdere în greutate chelsea houska

Dacă nu puteți vorbi în timpul exercițiului, probabil că lucrați la niveluri viguroase. Dacă vă respirați ușor, dar puteți menține o conversație, lucrați probabil la niveluri moderate și poate fi în zona dvs. Un alt mod de a determina intensitatea exercițiului este prin capacitatea dvs.

Condiții de ardere a grăsimilor

Activitățile moderate, de ardere a grăsimilor, se pot simți ca 11 - 14 din capacitatea dvs. Dacă începeți să vă simțiți ca mai mult la 17 la 19, încetiniți - aceasta este o activitate mai viguroasă. Iată câteva exerciții care vă pot ajuta să ajungeți în zona dvs.