Cum să pierdeți grăsimea brațului pentru femei


Dacă ți s-a mai întâmplat asta, să știi că nu ești singur. Brațele cum să pierdeți grăsimea brațului pentru femei printre cele mai problematice zone ale corpului, provocând multe persoane să sufere atunci când poartă mâneci lungi vara pentru a-și ascunde nesiguranța.

cum să pierdeți grăsimea brațului pentru femei

Și dacă aveți aceeași problemă, probabil că v-ați întrebat dacă există modalități de a accelera pierderea grăsimii brațului. Doar pentru că nu ai brațele viselor tale acum nu înseamnă că nu le poți avea niciodată. Nu contează dacă doriți să scăpați de brațele slăbite după o scădere mare în greutate, să vă acordați brațele după ce ați luat în greutate sau pentru că pur și simplu tonifierea brațelor nu a fost o prioritate pentru dvs.

Fără îndoială, sfaturile pe care le oferim în acest articol vă vor fi utile.

Sfaturi Cum să pierzi grăsimea brațului pentru femei Poate că încercați ă pierdeți în greutate pentru a avea brațele tonifiate, ă nu mai fluturați și ă vă agitați. Pentru femei, pentru a pierde grăimea brațului, trebuie ă efectuați exerciții d Conţinut: Pași Poate că încercați să pierdeți în greutate pentru a avea brațele tonifiate, să nu mai fluturați și să vă agitați. Pentru femei, pentru a pierde grăsimea brațului, trebuie să efectuați exerciții de mână, să faceți sport și să participați la activități care construiesc mușchii brațelor și să mențineți o dietă sănătoasă.

Aceste sfaturi și exerciții susținute științific pentru a vă ajuta să pierdeți grăsimea brațelor și să aveți brațele dorite în cel mai scurt timp. Exercițiile de biceps vă pot ajuta cu pierderea grăsimii brațelor Pierderea grăsimii brațului cu exerciții de biceps Una dintre cele mai ușoare modalități de a pierde grăsimea brațului este exercitarea brațelor.

Pentru a face acest lucru, încorporați câteva exerciții de bicep în rutina dvs. Pur și simplu ridicarea și scăderea unei greutăți într-un interval de mișcare de de grade, începând cu brațul întins de-a lungul părții laterale și deplasându-l spre umăr, poate da o definiție serioasă a brațului foarte repede.

Din fericire, acest exercițiu nu vreau să scot grăsimea buricului nici măcar un membru subțire în 3 zile sală sau chiar o echipă sportivă.

Sfaturi pentru a strânge brațele, picioarele și abdomenul

Deși într-adevăr nu este dificil să găsești gantere sau greutăți cu adevărat ieftine, poți folosi și lucruri pe care le ai deja acasă foarte bine, de exemplu sticle pline cu apă.

Aceasta înseamnă că ați putea construi mușchi mai puternici pur și simplu prin schimbarea meniului zilnic.

cum să pierdeți grăsimea brațului pentru femei

Squats sunt un exercițiu excelent pentru a te potrivi Faceți flotări pentru a defini tricepsul brațului și cu pierderea de grăsime Doriți să pierdeți rapid grăsimea brațului? Așadar, încercați să adăugați exerciții la rutina zilnică de gimnastică care să includă cinch-ul pe care îl vedeți în fotografia următoare. În timp ce aparatele de rezistență vă pot ajuta să faceți acest exercițiu, este ușor de realizat folosind bare paralele sau chiar un scaun robust acasă.

Home & Diseño.com

Cu brațele la lățimea umerilor în afară de talie, apucați suprafața pe care vă scufundați. Îndoiți coatele la un unghi de 90 de grade, coborâți întregul corp și cum să pierdeți grăsimea brațului pentru femei pentru a vă îndrepta brațele.

Acest lucru nu numai că vă va ajuta să construiți triceps mai puternici, ci vă va ajuta și să vă definiți mușchii pectorali. Și astfel întregul corp superior va arăta și va fi mai puternic. Integrează tracțiunea laterală în rutina ta sportivă Credeți sau nu, vă puteți exercita foarte bine în timp ce stați.

cum să pierdeți grăsimea brațului pentru femei

De fapt, tragerea laterală este unul dintre cele mai bune exerciții pentru pierderea mai rapidă a grăsimii la braț. Folosind aparatul pentru tragerea laterală, apucați bara și trageți-o până la nivelul pieptului și ridicați-o din nou.

Creșteți aportul de proteine ​​pentru a crește sinteza musculară.

Acest exercițiu vă permite să vă dezvoltați rapid bicepsul și să vă întăriți și să vă tonifiați umerii. Și acest lucru vă va face brațele să pară mai frumoase și mai subțiri. Pierderea grăsimii brațelor prin consumul unei diete care vă va ajuta să slăbiți Răspunsul ușor la modul de a pierde grăsime din mâini este de a pierde grăsime din întregul corp. Cea mai mare problemă pe care o avem adesea cu aspectul brațelor noastre nu este lipsa mușchilor, ci un exces de grăsime.

Deci, dacă doriți să învățați cum să pierdeți grăsimea mâinilor fără a câștiga mușchi, răspunsul este în pierderea grăsimii corporale.

Pierdeți grăsimea brațului cu dietă, tratamente și exerciții fizice

Aceasta înseamnă că felul în care mănânci este la fel de crucial pentru a face față problemei brațelor, ca și exercițiile fizice. Deși nu există un singur aliment care să vă ajute să pierdeți în greutate, este adevărat că revizuirea dietei pentru a include o mulțime de alimente pentru arderea grăsimilor vă poate ajuta.

cum să pierdeți grăsimea brațului pentru femei

În plus, proteinele și grăsimile sănătoase vă vor ajuta să vă împiedicați să vă simțiți foame și să vă reduceți pofta, ceea ce este bun pentru pierderea în greutate pe termen lung. Din fericire, când pierzi grăsime, aceasta dispare în tot corpul.

Prin urmare, o alimentație sănătoasă vă poate ajuta să arătați mai bine brațele. Incorporează mai multe exerciții cardiovasculare în antrenamentul tău sportiv În timp ce antrenamentul de forță vă ajută să construiți brațe mai definite, cardio-ul este încă rege când vine vorba de vărsarea de grăsime corporală.

Cum scapi de grăsimea de pe abdomen fără dietă

Cercetătorii științifici de la Universitatea Duke au studiat persoane supraponderale care conduceau stiluri de viață sedentare și au constatat că persoanele care au urmat un program cardio au pierdut de două ori mai mult în greutate decât cei care au făcut un program de exerciții de rezistență.

În ciuda faptului că grupul cardio cum să pierdeți grăsimea brațului pentru femei petrecut cu 47 de minute mai puțin făcându-și exercițiile.

Cum să pierdeți rapid grăsimea pentru brațe pentru femei

Deci, dacă sunteți gata să transformați grăsimea brațului în mușchi tonifiați, asigurați-vă că vă faceți timp pentru cardio. Măriți repetările pe care le faceți Poate că nu îți place să ridici obiecte grele? Deci, încercați să faceți mai multe repetări cu greutăți mai ușoare și într-un timp vă veți lua la revedere de la grăsimea de pe brațe. Cercetătorii de la Universitatea MsMaster din Canada au studiat un grup de bărbați de 20 de ani pe cum să pierdeți grăsimea brațului pentru femei perioadă de 12 săptămâni.

Jumătate din grup a ridicat mult greutate cu repetări reduse, în timp ce cealaltă jumătate a ridicat o greutate mai ușoară cu mai multe repetări. Studiul științific Journal of Applied Physiology a constatat că ambele grupuri și-au crescut puterea și dimensiunea musculară aproximativ în același timp.

Deci, dacă sunteți relativ nou în lumea fitnessului, nu simțiți că trebuie să ridicați greutăți mari imediat. Greutățile mai ușoare vă vor ajuta, de asemenea, să vărsați grăsime și vă vor permite să câștigați mușchi. Push-up-urile vor viza brațele superioare grase Făcând flotări nu este într-adevăr un sport pentru toată lumea, dar dacă încercați să aruncați grăsimea brațului, acest exercițiu vă poate fi de mare ajutor.

Cum să pierzi grăsimea brațului cu exerciții fizice

Pushup-urile nu numai că îți vor tonifica bicepsul și tricepsul, ci sunt, de asemenea, o modalitate excelentă de a-ți întări mușchii pieptului, dar și de a-ți subțire brațele și de a le face să arate mai bine. Dacă gândul de a face exerciții tradiționale de scânduri te face să fii nervos, încearcă să faci aceleași mișcări la un unghi de 45 de grade împotriva unui perete.

Vei face un exercițiu similar, dar fără intensitatea pe care o necesită flotările tradiționale. Presele tricepiene vor ajuta la tonificarea grăsimilor Acea grăsime din spatele brațelor este foarte, foarte dificil de vărsat, dar creșterea tricepsului face parte din rutina de exerciții fizice va tonifica și întări această zonă. Când stați, extindeți o ganteră peste cap, ținându-l cu ambele brațe.

Apoi îndoiți coatele și aduceți gantera în spate până când este paralelă cu umerii, îndreptați brațele și ridicați greutatea și repetați.

  • Cum să pierzi grăsimea brațului (pentru femei) | Sfaturi | June
  • 13 sfaturi pentru a vă ajuta să pierdeți grăsimea brațului

Începeți-vă zilele mai devreme Începerea zilei dvs. Deci, dacă te grăbești să ajungi într-o formă bună, un antrenament postat te poate ajuta să ajungi acolo. Când terminați antrenamentul de dimineață, ar trebui să mâncați cel mai bun mic dejun pentru arderea grăsimilor, pentru a vă menține metabolismul fără probleme pe parcursul zilei. Creșteți aportul de fibre Adăugarea unui pic mai mult de fibre în dieta ta poate ajuta la creșterea în greutate și pierderea de grăsime.

Fibrele se deplasează încet prin sistemul digestiv, crescând timpul necesar pentru golirea stomacului și făcându-vă să vă simțiți mai plin pentru mai mult timp.

Potrivit unui studiu științific realizat pe de femei, fiecare gram de fibre alimentare consumate este asociat cu 0,25 la sută mai puține grăsimi cum să pierdeți grăsimea brațului pentru femei și 0,25 kg de greutate în luni timp de 20 de luni.