Gironda 8x8 pierdere de grăsime


Metoda 8 x 8 pentru antrenarea pieptului Ultimele cercetari din culturism ne spun că nu putem să construim mușchi și să pierdem grăsime în același timp și orice astfel de efort prea ambitios va duce doar la frustrare și chiar la pierderea unei mase musculare prețioase și este mult mai inteligent să separăm aceste obiective în două faze separate a procesului de antrenament.

gironda 8x8 pierdere de grăsime

Cu toate acestea, o inspecție dr mccoy pierdere în greutate gainesville fl profundă a subiectului arată că realizarea ambelor capete simultan nu este un obiectiv gironda 8x8 pierdere de grăsime, cel puțin nu pentru indivizii care au o combinatie din o genetică favorabilă, o cantitate substanțială de experiență și o disciplină riguroasă in privinta dietei.

Dar cum rămâne cu tipii obișnuiți ca tine, cărora le lipsește una sau mai multe dintre aceste calitati? Și nu numai gironda 8x8 pierdere de grăsime a crezut că este adevărat — el a creat un simplu regim bazat pe un model de antrenament de 8 × 8 care poate permite oricărui culturist dedicat să realizeze acest obiectiv.

gironda 8x8 pierdere de grăsime

De ce nu? Credeți sau nu, genetica dvs.

gironda 8x8 pierdere de grăsime

Antrenandu-te din greu cu ajutorul instrumentelor potrivite vă poate ajuta să profitați la maximum de ceea cu ce v-ați născut și să vă apropiați cât mai mult de corpul viselor voastre. Programul 8 × 8 înseamnă în principiu că veți efectua 8 repetări ale unui exercițiu pentru 8 seturi. Puteți utiliza această abordare pentru a instrui eficient orice parte a corpului, utilizând greutăți relativ grele și pauze scurte de repaus între seturi.

Forgotten Exercise: Vince Gironda's 3-Phase Sissy Squat

Din moment ce știu cât de mult vă place să vă antrenați pieptul, am creat acest antrenament de piept înfricoșător bazat pe abordarea 8 × 8. Dacă greutatea este prea grea, veți afla în curând.

Adio tampoane de grăsime cu seringa pentru căile de grăsime (lipoliză injectabilă)

Totuși, fiți pregătit să renunțați la repetări înainte de a scădea greutatea și să notati progresul greutatilor săptămânal. Datorită intensității ridicate a antrenamentului, veți avea parte de o creștere a metabolismului, o creștere rapidă a pieptului și beneficii uimitoare de pierdere a gironda 8x8 pierdere de grăsime.

gironda 8x8 pierdere de grăsime

Impins de la piept cu bara din plan orizontal Ridicati bara și coborâți-o încet spre piept până când aproape il atingeti. Ar trebui să vă ia gironda 8x8 pierdere de grăsime jur de 3 secunde pentru a efectua această parte a miscarii.

Date With a Dream (es)

Făcând o pauză în partea de jos, ridicați exploziv bara până când coatele se blochează. Repetați mișcarea pentru 8 repetări, apoi odihniti-va timp de 30 de secunde și reveniți până când finalizați un total de 8 seturi.

gironda 8x8 pierdere de grăsime

Este în regulă dacă nu puteți scoate 8 repetări pe fiecare set — încercați doar să vă maximul și să nu faceți mai puțin de 5 repetări.

O senzație severă de arsură în piept va indica faptul că ați făcut-o corect. Asigurați-vă că aveti un partener, deoarece este foarte probabil că veți eșua. Întindeți-vă pe o bancă orizontala și ridicați ganterele în fața dvs.

Vince Gironda 8x8 Volume Workout - MuscleCoop

Îndoiți ușor coatele, apoi încet coborâți brațele în lateral într-un arc larg până când simțiți o întindere bună în mușchii pieptului. Ridicați greutățile în poziția inițială și repetați. Scopul este de a completa 8 seturi de 8 repetari cu 30 de secunde de repaus intre seturi.

Impins de la piept cu gantere din plan inclinat Întoarce-te pe o bancă înclinată fixată la un unghi de 30 de grade, ținând o pereche de gantere in mana.

Ridicați greutățile deasupra dvs.

Cum să ajuți un copil să piardă în greutate

Coborâți încet greutățile timp de 3 secunde, apoi împingeți-le înapoi exploziv. Asigurați-vă că efectuați mișcarea sub control maxim.

Puteți obține musculare fără a câștiga greutate Musculare obține fără Add: atewahyc13 - Date: - Views: - Clicks: Viteza metabolismului este cunoscută în mod obișnuit ca rata metabolică. Puteți să faceți și un exercițiu peste programul antrenamentului. Exerciții pentru a vă strânge corpul după scădere în greutate. Puteți obține musculare fără a câștiga greutate Puteți să faceți și un exercițiu peste programul antrenamentului. Pentru a obține anabolismul musculare importante.

Repetați până când finalizați 8 seturi de 8 repetări cu 30 de secunde de repaus. Impins de la piept din declinat la smith machine Până acum pieptul tău ar trebui să fie destul de obosit, așa că e timpul să-l lovim și mai tare și să strângem toată energia rămasă din fibrele musculare.

Vince Gironda – Sistemul 8×8

Pentru această mișcare, veți plasa o bancă declinata sub in cadrul smith și așezați bara la o înălțime care este accesibilă dintr-o poziție întinsă cu brațe aproape complet extinse.

Folosind o aderență care este doar puțin mai lată decât lățimea umărului, deblocați bara și coborâți-o încet până când atinge pieptul.

gironda 8x8 pierdere de grăsime

Întrerupeți o clipă înainte de a reveni la poziția de pornire, apoi mergeți din nou până când finalizați 8 seturi de 8 repetări. Nu mai mult de 30 de secunde de odihnă între seturi. Fluturari la cabluri pentru gironda 8x8 pierdere de grăsime din inclinat.