Pierdere în greutate pentru sprinterie. Faceți cardio de intensitate mare


Suplimentarea mușchi scăderea

Pagina principala Cum să slăbești fără să-ți pierzi fundul Probabil că ați observat că, atunci când pierdere în greutate pentru sprinterie îngrășați, fundul vă crește.

Reversul este, de asemenea, adevărat. Deoarece fundul tău este parțial alcătuit din pierdere în greutate pentru sprinterie, acesta se va micșora pe măsură ce vei pierde grăsimea corporală totală. Cardio de intensitate ridicată este o modalitate excelentă de a pierde în greutate fără a-ți pierde fundul.

Citeste mai mult: Ultimul ghid pentru pierderea de grăsime Înțelegerea factorilor de slăbire Nu puteți detecta reducerea, deci nu puteți viza anumite zone ale corpului pentru pierderea în greutate, așa cum explică Consiliul American pentru Exerciții.

puteți pierde în greutate când sunteți însărcinată ki pierdere în greutate

Când pierdeți kilograme, acestea vor veni din tot corpul, inclusiv din fund. Tipul corpului tău joacă un rol în cantitatea de grăsime pe care o pierzi din spate.

Account Options

Dacă sunteți în formă de pară, ceea ce înseamnă că aveți tendința de a depozita grăsime în jurul șoldurilor și fundului, veți vedea probabil o reducere mai mică a taliei. Dacă sunteți mai degrabă de formă de măr, punând cu ușurință grăsime în jurul secțiunii medii cu un fund natural mic, va trebui să lucrați puțin mai mult pentru a vă păstra curbele. Faceți cardio de intensitate mare Cardio este cardio, nu? Când vine vorba de a pierde grăsime și de a rămâne curbate, nu tot cardio este creat egal.

pierdere în greutate lady corp subțire euphidra

Saltul pe bandă de alergat timp de o oră pe zi va arde cu siguranță calorii, dar vă poate oferi și un fund de clătite și nu acesta este aspectul pentru care mergeți. O opțiune mai bună este antrenamentele mai scurte și mai intense.

Diferența fizică între alergătorii și sprinterii pe distanțe lungi

Includeți activități precum sprinturi, urcarea scărilor, spinning și cardio kickboxing. Puteți vedea aceste rezultate și la sportivii din lumea reală. Trebuie doar să te uiți la corpul unui sprinter față de corpul unui alergător de maraton. Sprinterii au nevoie de coapse puternice și glute mușchii din fese pentru a efectua viteze mari pe distanțe scurte.

Alergătorii de distanță lungă au nevoie de corpuri ușoare și slabe citiți: fără fund pentru a le transporta pe mile.

pierderea în greutate adonis hill pierderea de grăsimi nu este liniară

Așadar, economisiți timp și salvați-vă fundul lucrând din greu timp de 20 până la 30 de minute pe sesiune. Este un câștig-câștig.

Construiți mușchi Mușchiul ocupă mai puțin spațiu decât grăsimea, dar totuși ocupă spațiu.

Începe în camera cu greutatea

Puteți înlocui o parte din volumul pierdut în spate atunci când pierdeți în greutate prin construirea mușchilor fesieri. În plus, mușchiul este mai ferm decât grăsimea, astfel încât fundul tău nou va arăta mai ridicat și mai elegant.

De asemenea, mușchiul este mai activ din punct de vedere metabolic decât grăsimile; dacă aveți mai mult mușchi, vă va fi mai ușor să pierdeți grăsime și să o păstrați. Ca parte a unui program total de antrenament al forței corporale, lucrați-vă glutele cel puțin două zile pe săptămână, așa cum se recomandă în Ghidul de activitate fizică pentru americani.

MERCEDES SPRINTER 416 VS 516 - Qual a melhor para Motorhome?

Unele dintre cele mai eficiente exerciții care vizează fesierii includ treptări, lunges, deadlift-uri, lovituri de șold și genuflexiuni cu un singur picior, potrivit unui articol publicat în numărul din martie al Journal of Sports.

Ridicați suficient greutatea încât gluteii și coapsele să fie foarte obosite până la sfârșitul ultimelor două seturi. Adăugați treptat mai multă greutate pe măsură ce vă întăriți pentru a continua să construiți mușchi.

Citeste mai mult: 17 exerciții pentru a vă modela și tonifica prada.