Pierderea în greutate și modelele de somn


Urmați-l: Devine foarte obositor pentru persoanele care lucrează peste noapte, să contribuie cu timpul la orice altă activitate fizică majoră sau la muncă.

Modificările moleculare cauzate de pierderea somnului și cum aceasta duce la creșterea în greutate

Această rutină agitată vă deranjează ciclul de somn și, de asemenea, dăunează sănătății pe termen lung, una dintre consecințe fiind efectele negative asupra metabolismului. Corpul fiind golit de toată energia, nu este foarte surprinzător faptul că oamenii tind să se îngrașe.

pierderea în greutate și modelele de somn

Obiceiurile neregulate de somn, alimentația nesăbuită și un program biologic perturbat sunt principalii vinovați ai creșterii în greutate. Consultați aceste sfaturi simple pentru a ști cum să slăbiți lucrând în schimbul de noapte. De ce munca în schimbul de noapte duce la creșterea în greutate?

9 sfaturi ușoare pentru a pierde în greutate în timpul schimburilor de noapte

Lucrul în schimburi de noapte vă poate perturba ceasurile biologice. Acest model distorsionat al zilei și nopții vă poate confunda corpul, ducând la metabolismul mai lent și la creșterea în greutate.

Lipsa unui somn suficient, răsfățarea mâncării nedorite, mâncarea la ore ciudate și lipsa activității fizice sunt principalele motive pentru care oamenii se îngrașă în timp ce fac schimburi de noapte. De asemenea, faptul că nu știi cum să slăbești nopțile de lucru poate duce la frustrare și traume.

6 bariere in calea pierderii in greutate

Cele mai bune 9 sfaturi pentru pierderea în greutate la schimbul de noapte: Există o relație între munca de noapte și pierderea în greutate.

În ciuda faptului că lucrați la ore mici, puteți totuși să slăbiți în mod natural și să vă mențineți în formă urmând aceste sfaturi simple: 1.

Meditatie pentru pierderea in greutate

Somn adecvat: Somnul este indispensabil! Asigurați-vă că aveți suficiente ore de somn, deoarece în această perioadă au loc toate reparațiile și refacerea energiei, astfel încât corpul să se poată recupera de oboseală și să se pregătească pentru ziua următoare. Dacă nu obțineți suficient, vă va afecta, de asemenea, sistemul imunitar și rata metabolică, făcând scabră să slăbiți. Vezi mai multe: Cum să slăbești cu stresul 2.

Cu toate acestea, acum înțelegem că greutatea corporală este mai mult decât o simplă funcție a comportamentului.

Carry Your Own Lunch: În schimburile de noapte, pauzele sunt de obicei în timpul orelor neobișnuite ale zilei și tot ce puteți găsi de mâncat este junk și alimente procesate.

Este mai bine să purtați propria cutie care conține toți nutrienții de care aveți nevoie.

Acest lucru vă va ajuta să evitați excesul de calorii și vă va ajuta să țineți și un control al consumului. De asemenea, faceți o cercetare privind planul de slăbire pentru lucrătorii din schimbul de noapte.

Sus 1. Ritm circadian neregulat - Ceasul biologic al organismului este cel care coordoneaza cererile metabolice ale organismului legate de ciclul de trezire si somn.

Fără zaharuri și cartofi prăjiți: Cele mai populare alimente disponibile în aceste ore ciudate sunt dulciurile și tot felul de articole prăjite. Evitați produsele dulci în exces, inclusiv zahărul din cafea.

Ce Fitbit este cel mai bun pentru pierderea în greutate?

Acest lucru vă va ajuta să reduceți aportul excesiv de calorii. Purtați biscuiți din fibre digestive sau un fruct la alegere.

  • Pagina principala Pierderea în greutate peste 40 de ani?
  • 9 sfaturi ușoare pentru a pierde în greutate în timpul schimburilor de noapte - Modă -
  • Ce Fitbit este cel mai bun pentru pierderea în greutate?
  • Pierderea în greutate: trezirea la ACESTA oră dimineața înseamnă că este mai probabil să fiți subțire Pierderea în greutate: un somn slab ar putea să vă saboteze planurile de slăbire Pierderea în greutate: Somnul este unul dintre indicatorii cheie ai greutății, au descoperit cercetările, iar cei care se trezesc la un anumit moment al zilei sunt cel mai probabil să fie slabi.
  • Cât de repede pot pierde grăsimea de sân

Iaurtul cu conținut scăzut de calorii este, de asemenea, o alternativă bună. Du-te nutritiv: Adăugați o mulțime de fructe și legume proaspete în dieta dumneavoastră.

pierderea în greutate și modelele de somn

Aveți cantitatea adecvată de carbohidrați necesară pentru a umple ceea ce este pierdut. Echilibrează-ți dieta pierderea în greutate și modelele de somn funcție de cât de agitat este programul tău. Dacă epuizați mai mult în timpul zilei, asigurați-vă că aveți un aport minim de grăsimi sănătoase pentru ao reumple.

Pierderea în greutate peste 40 de ani? - Ne gândim deja la somnul nostru?

Banc pe fructe uscate și nuci pentru nutrienți. Exercițiu: Odată ce te trezești, mănâncă ceva și te miști. Un regim de exerciții fizice vă va menține metabolismul activ.

Începeți cu scopul de a arde de calorii și apoi creșteți-l la un obiectiv de de calorii pe zi.

Obezitatea și somnul

Acest lucru va ține, de asemenea, letargia la distanță. Alergatul, alergatul, săritul și înotul sunt modalități bune de a începe.

pierderea în greutate și modelele de somn

Transpirarea este mai bună decât înfometarea! Nu mânca pentru că te-ai plictisit! Nu face acest lucru.

  • Un studiu de la Universitatea din Uppsala oferă acum dovezi care ajută la explicarea mai bună a modului în care modificările moleculare la nivel de țesut sunt cauzate de pierderea somnului.
  • Legătura dintre obezitate și privarea de somn | Fundația Somn - Subiecte De Somn
  • Pierderea în greutate peste 40 - Ne-am gândit deja la somnul nostru SomnoCenter
  • Ce Fitbit este cel mai bun pentru pierderea în greutate?
  • Trimfit supliment pentru pierderea în greutate

Acest lucru vă face să consumați o mulțime de calorii, iar mâncarea de la cantină este de obicei junk. Așadar, ideea de a mânca dacă te plictisești este strict nu!

Bea multă apă: A sta toată noaptea de obicei deshidratează persoana într-un ritm foarte rapid. Pierderea în greutate și modelele de somn insuficientă în corpul dumneavoastră poate duce la diverse probleme, inclusiv creșterea presiunii.

Este extrem de important să consumați cel puțin litri de apă în timp ce lucrați, în afară de consumul obișnuit din zi. Această ingestie frecventă va reduce, de asemenea, voința de binge. Setați rutina zilnică: Urmați un orar și închinați-vă ceasului, făcând totul în funcție de timp vă va ajuta ceasul corpului să se adapteze la o rutină fixă.

pierderea în greutate și modelele de somn

De asemenea, veți putea să urmăriți când vă este foame, astfel încât să puteți împacheta alimente și să mâncați în consecință. Cel mai bun mod este să-l spațiezi. Mâncați ușor înainte de a face un pui de somn și nu vă mențineți stomacul gol după ce vă ridicați.

Urmați-l: Deoarece munca de noapte încetinește metabolismul, pierderea în greutate devine un proces mai lent decât de obicei. Două-trei luni este un interval de timp ideal, pentru a începe.

pierderea în greutate și modelele de somn

Este în regulă să consumi câteva calorii în plus ici și colo, dar asigură-te că le arzi la următoarea ta antrenament. Lucrul pe ture nocturne poate afecta negativitatea sănătății pe termen lung, dacă nu este necesar, este mai bine să rămâi la joburile de zi, deoarece corpul tău poate înțelege bine rutina normală de zi și de noapte.

Cu toate acestea, dacă trebuie să lucrezi în timpul turei de noapte, trebuie să fii conștient de ceea ce mănânci și de cât de bine îți întreții corpul.

pierderea în greutate și modelele de somn

Ture de noapte nu ar trebui să fie o scuză pentru a neglija sănătatea. Urmând aceste sfaturi simple pentru pierderea în greutate pentru muncitorii din schimbul de noapte, vă puteți face subțire și bine tonifiat.