Timp de masă pentru pierderea de grăsimi


O întrebare foarte frecventă în comentariile de pe site este cum să transformi grăsimea în mușchi și care ar fi cel mai rapid mod de a realiza acest lucru.

Pierderea de grăsimi în masă Slăbește de kilograme om

Din păcate, nu este posibilă transformarea grăsimii corporale în masa musculară. Ei bine, cel puțin nu așa cum vă imaginați. Deoarece transformarea timp de masă pentru pierderea de grăsimi în masa musculară este "imposibilă" Masa musculară și grăsimea sunt țesuturi complet diferite și pentru scopuri diferite în corpul nostru. Țesutul care formează masa musculară este compus din proteine, apă, glicogen o formă de energieîn timp ce grăsimile corporale sunt compuse dintr-o legare a celulelor care au grăsimi.

În plus, scopul principal al masei musculare este de a permite mișcarea corpului, grupuri de pierdere în greutate seattle timp ce grăsimea servește în primul rând ca o rezervă de energie pentru organism timp de masă pentru pierderea de grăsimi situații specifice. Fiecare tip de țesut este, de asemenea, capabil să genereze energie în moduri diferite și produce hormoni în moduri diferite țesutul adipos poate crește conversia testosteronului la estrogen, de exemplu.

Pe scurt, mușchii și grăsimile corporale au foarte puține lucruri în comun, iar corpul uman nu are cum să transforme unul în altul.

Ce se poate face cu adevărat

Dar pentru că atât de mulți oameni cred și caută acest lucru? Această convingere că putem transforma grăsimea în mușchi provine în principal din timp de masă pentru pierderea de grăsimi imense care arată transformări în care o persoană a pierdut multă grăsime și a câștigat o mulțime de mase musculare. Acest lucru dă impresia că persoana a "schimbat" grăsimea corporală pe care o avea pentru masa musculară.

timp de masă pentru pierderea de grăsimi corpul subțire americanas

Problema se înrăutățește atunci când aceste transformări vin însoțite de anunțuri care promit doar acest schimb de minuni. Din păcate, nimic din lume nu va transforma grăsimea în masa musculară și viceversa.

ABDOMEN PLAT 💪 CUM SCAPI DE BURTA ACASA FARA NICIUN ECHIPAMENT

Acest lucru înseamnă, de asemenea, că, dacă o persoană cu prea multă mase musculară se oprește de formare, nu va deveni obeză, deoarece întreaga masă a devenit grăsime corporală. Acesta este un alt mit plictisitor frecvent utilizat de cei care nu doresc să urmeze antrenament și dietă sau intenționează intenționat să demece pe cineva care are prea multă mușchi. Ce se întâmplă de obicei, în acest caz, este cineva cu cantități mari de mase musculare, opriți pur și simplu antrenamentul și dieta.

Acest lucru va determina această persoană să piardă majoritatea rezultatelor. La urma urmei, corpul tau raspunde la stimulul generat de antrenament, si cu o nutritie adecvata, creste.

timp de masă pentru pierderea de grăsimi pierderea în greutate neintenționată când să vă faceți griji

Dacă nu mai faceți acest lucru, nu există niciun motiv pentru care organismul menține masa musculară. Textul continuă după publicitate. Deja câștigul timp de masă pentru pierderea de grăsimi grăsime în comun apare deoarece practicantul, în plus față de oprirea dieta și formarea, adoptă obiceiuri proaste care favorizează acumularea de grăsimi.

timp de masă pentru pierderea de grăsimi 4 pierdere de grăsime în fază

Ce se poate face cu adevărat Dacă sunteți interesat de acest subiect și ați venit aici, este foarte probabil că într-o oarecare măsură va trebui să pierdeți grăsimea și să câștigați masa musculară. Vestea bună este că ambele probleme pot fi rezolvate cu o pregătire adecvată și o dietă. Vestea proastă este că fiecare problemă trebuie tratată într-un mod specific și în timp util. De ce?

Pierdere bruscă în greutate În timpul pierderii în greutate, organismul suferă numeroase modificări, inclusiv modificări ale țesutului adipos, al țesutului muscular, al masei osoase și al nivelului de hormoni.

Pur și simplu pune, mai multe grăsimi corporale, cu atât mai ușor este de a câștiga chiar mai mult grăsime. Pentru a câștiga masa musculară este necesar să consumați mai multe calorii decât corpul are nevoie, să susțină funcționarea corpului și să susțină hipertrofia musculară.

Acest lucru înseamnă că va trebui să mănânci mai mult decât obișnuitul de a crește, și de a face acest lucru în timp ce excesul de greutate este o idee rea. Puteți câștiga chiar și mușchi, dar nu va fi meritat atunci când este timpul să pierdeți, deoarece o mare parte din câștig poate fi pierdut. Câștigarea masei musculare necesită consumarea mai multor calorii decât necesită corpul, în timp ce pierderea de grăsime necesită poate u pierde în greutate farting a consuma mai puțin calorii.

Cele 4 principii nutritionale pe care trebuie sa le stii pentru pierderea grasimii. - ProteineMag

Când consumăm mai puține calorii, corpul nostru este forțat să caute alte surse de energie pentru a se susține, practic făcând grăsimea folosită ca sursă de energie prin arderea grăsimii. Problema timp de masă pentru pierderea de grăsimi că acest lucru, de asemenea, sabotaj procesul de hipertrofie, deoarece organismul nu va avea suficientă energie pentru a sprijini creșterea musculară, care este scenariul ideal pentru acest scop. Câștigarea mușchiului și pierderea de grăsime în același timp apar doar în situații extrem de specifice.

Cum de a maximiza rata de ardere a grasimilor Maximizați pierderea de grăsime, Calorii contează când ard grăsimi Importanța de grăsimi și de bază Bodybuilding Dieta Reguli pentru pierderea de grăsime by Cecile Bayeul, RN Share on Facebook Share on Twitter Învățați să pierdeți grasimi consumând grăsimi bune și respectând regulile corecte privind dieta Când majoritatea oamenilor încep o dietă de culturism, ei își spun că primul pas este să elimine toată grăsimea din dieta lor. Chiar dacă eliminarea consumului de grăsimi pentru a pierde grăsime pare foarte logică, este o mare greșeală care vă va împiedica să vă atingeți obiectivele de culturism! Tipuri de grăsime Într-adevăr, există două tipuri de grăsimi: 1 Grasimi rau ca grasimile saturate care sunt bogate in colesterol si uleiuri parțial hidrogenate.

De exemplu: Oamenii care nu s-au antrenat niciodată în viață - atunci când o persoană care nu a dat niciodată stimuli organismului crește pentru a începe formarea, câștigurile inițiale vor apărea chiar și antrenamente greșite sau fără dietă.

În această situație, în primele câteva luni de antrenament, chiar mănâncă puțin în scopul arderii grăsimilor, individul poate câștiga încă mușchi în același timp.

Pierderea de grăsimi în masă diferența dintre pierderea în greutate și pierderea de grăsime

Oamenii care se întorc la antrenament după un timp au oprit - datorită memoriei musculare, este mult mai rapid să recuperați câștigurile pe care le-ați avut o zi și acest lucru poate să apară chiar dacă nu vă alimentați pentru a câștiga mase musculare.

Genetică favorabilă - unii norocoși au pur și simplu facilitatea de a câștiga musculare, indiferent de ceea ce fac.

timp de masă pentru pierderea de grăsimi pierdere de grăsime de 40 de lire sterline

În aceste cazuri rare, este posibil să se obțină masa musculară și să se piardă în același timp grăsimea. Consumul de droguri - Steroizii anabolizanți pot favoriza obținerea masei musculare și arderea grăsimilor în același timp.

Pierderea de grăsime și dieta ketogenică; Allmyketo

Pentru toate celelalte cazuri, din păcate, cea mai bună cale de ieșire este de a face primul gol și apoi de a merge la celălalt. Pe scurt Este posibil să pierdeți grăsimea și să câștigați masa musculară, dar transformați grăsimea în masa musculară și viceversa, niciodată.

Dacă aveți nevoie pentru a reduce acumularea de grăsimi și doriți să obțineți masa, concentrați-vă mai întâi pe o dietă de ardere a grăsimilor.

Fiind cu un procent bun de grăsime este deja pe jumătate, de aici vă veți simți foarte bine cu voi și vă veți putea concentra în întregime pe câștigarea masei musculare, fiind capabili să aveți un corp fizic bun în tot acest proces.