Vince gironda 8x8 pierdere de grăsime


Interesant

Metoda 8 x 8 pentru antrenarea pieptului Ultimele cercetari din culturism ne spun că nu putem să construim mușchi și să pierdem grăsime în același timp și orice astfel de efort prea ambitios va duce doar la frustrare și chiar la pierderea unei mase musculare prețioase și este mult mai inteligent să separăm aceste obiective în două faze separate a procesului de antrenament.

Cu toate vince gironda 8x8 pierdere de grăsime, o inspecție mai profundă a subiectului arată că realizarea ambelor capete simultan nu este un obiectiv imposibil, cel puțin nu pentru indivizii care au o combinatie din o genetică favorabilă, o cantitate substanțială de experiență și o disciplină riguroasă in privinta dietei. Dar cum rămâne cu tipii obișnuiți ca tine, cărora le lipsește una sau mai multe dintre aceste calitati?

Și nu numai că a crezut că este adevărat — el a creat un simplu regim bazat pe un model de antrenament de 8 × grădina de ardere ajută la pierderea în greutate care poate permite oricărui culturist dedicat să realizeze acest obiectiv.

slimming uae

De ce nu? Credeți sau nu, genetica dvs.

Greutate copil piardă

Antrenandu-te din greu cu ajutorul instrumentelor potrivite vă poate ajuta să profitați la maximum de ceea cu ce v-ați născut și să vă apropiați cât mai mult de corpul viselor voastre. Programul 8 × 8 înseamnă în principiu că veți efectua 8 repetări ale unui exercițiu pentru 8 seturi. Puteți utiliza această abordare pentru a instrui eficient orice parte a corpului, utilizând greutăți relativ grele și pauze scurte de repaus între seturi. Din moment ce știu cât de mult vă place să vă antrenați pieptul, am creat acest antrenament de piept înfricoșător bazat pe abordarea 8 × 8.

Dacă greutatea este prea grea, veți afla în curând. Totuși, fiți pregătit să renunțați la repetări înainte de a scădea greutatea și să notati progresul greutatilor săptămânal. Datorită intensității ridicate a antrenamentului, veți avea parte de o creștere a metabolismului, o creștere rapidă a pieptului și beneficii uimitoare de pierdere a grăsimilor.

stock ecg pentru pierderea în greutate

Impins de la piept cu bara din plan orizontal Ridicati bara și coborâți-o încet spre piept până când aproape il atingeti. Ar trebui să vă ia în jur de 3 secunde pentru a efectua această parte a miscarii.

Adio tampoane de grăsime cu seringa pentru căile de grăsime (lipoliză injectabilă)

Făcând o pauză în partea de jos, ridicați exploziv bara până când coatele se blochează. Repetați mișcarea pentru 8 repetări, apoi odihniti-va timp de 30 de secunde și reveniți până când finalizați un total de 8 seturi.

Arme nach Vince Gironda 8x8

Este în regulă dacă nu puteți scoate 8 repetări pe fiecare set — încercați doar să vă maximul și să nu faceți mai puțin de 5 repetări. O senzație severă de arsură în piept va indica faptul că ați făcut-o corect. Asigurați-vă că aveti un partener, deoarece este foarte probabil că veți eșua.

Întindeți-vă pe o bancă orizontala și ridicați ganterele în fața dvs. Îndoiți ușor coatele, apoi încet coborâți brațele în lateral într-un arc larg până când simțiți o întindere bună în mușchii pieptului.

Vince Gironda: înapoi la elementele de bază! De Dott. Luca Franzon Începem noul an cu o călătorie în trecut, pentru a redescoperi și, probabil, pentru cineva să descopere, unul dintre cele mai mari personaje pe care le-a cunoscut vreodată clădirea corpului. Vince Gironda sa născut pe 9 noiembrie în Bronx, NY.

Ridicați greutățile în poziția inițială și repetați. Scopul este de a completa 8 seturi de 8 repetari cu 30 de secunde de repaus intre seturi.

pierde sapatoarea în greutate

Impins de la piept cu vince gironda 8x8 pierdere de grăsime din plan vince gironda 8x8 pierdere de grăsime Întoarce-te pe o bancă înclinată fixată la un unghi de 30 de grade, ținând o pereche de gantere in mana. Ridicați greutățile deasupra dvs. Coborâți încet greutățile timp de 3 secunde, apoi împingeți-le înapoi exploziv. Asigurați-vă că efectuați mișcarea sub control maxim.

finaflex px pierdere în greutate

Repetați până când finalizați 8 seturi de 8 repetări cu 30 de secunde de repaus. Impins de la piept din declinat la smith machine Până acum pieptul tău ar trebui să fie destul de obosit, așa că e timpul să-l lovim și mai tare și să strângem toată energia rămasă din fibrele musculare.

Pentru laptele tăiați

Pentru această mișcare, veți plasa o bancă declinata sub in cadrul smith și așezați bara la o înălțime care este accesibilă dintr-o poziție întinsă cu brațe aproape complet extinse.

Folosind o aderență care este doar puțin mai lată decât lățimea umărului, deblocați bara și coborâți-o încet până când atinge pieptul.

pierdere în greutate reviews 2021

Întrerupeți o clipă înainte de a reveni la poziția de pornire, apoi mergeți din nou până când finalizați 8 seturi de 8 repetări. Nu mai mult de 30 de secunde de odihnă între seturi. Fluturari la cabluri pentru piept din inclinat.