Zona de ardere a grăsimilor, Zona de ardere a grăsimilor vs. Zona Cardio


APLICAȚIA WORLD CLASS

Acest fenomen a condus la teoria că trebuie să faci mișcare la intensități scăzute pentru a arde grăsimile. La fel ca în cazul multor mituri, există un adevăr în acest concept. Cu toate acestea, este mai important să luați în considerare cantitatea de calorii arse în timpul antrenamentului față de cantitatea de grăsime utilizată.

poți să pierzi în greutate în 4 zile cum pot să- mi scot grăsimea toracică

Adevărul în mit Cantitatea de calorii arse este direct legată de intensitatea exercițiului. Este un fapt faptul că organismul folosește grăsimea ca sursă principală de combustibil în timpul exercițiilor de intensitate mai mică.

Acest fapt a dat naștere noțiunii de zonă de ardere a grăsimilor. Dar, pentru pierderea totală a grăsimilor, ceea ce contează cel mai mult este diferența dintre numărul de calorii pe care le consumați și numărul de calorii pe care le consumați.

Zonele ritmului cardiac Ambele zone sunt proiectate pentru a zona de ardere a grăsimilor menține ritmul cardiac în intervalul țintă.

se răcește de fapt grăsime l- bărbații își pierd greutatea untuk wanita

Pentru a face mișcare în zona cardio, intensitatea exercițiului trebuie să crească, rezultând un ritm cardiac crescut. Antrenamente în zona de ardere a grăsimilor Exercițiile precum mersul pe jos și mersul pe bicicletă cu puțină rezistență vă determină ritmul cardiac să rămână în zona de ardere a grăsimilor.

Avertizări Zona de ardere a grăsimilor este definită ca nivelul de mișcare la care corpul tău arde în principal grăsimi pentru energie. Dacă scăderea în greutate este scopul antrenamentului dvs. Zona de ardere a grăsimilor este diferită pentru toată lumea, dar poate fi utilă în timpul antrenamentelor pentru a regla intensitatea antrenamentului pe baza ritmului cardiac. A calca Partea 1 din 2: Determinarea zonei de ardere a grăsimilor Calculați-vă zona de ardere a grăsimilor cu o formulă.

Deoarece intensitatea acestor tipuri de antrenamente este scăzută, trebuie să faceți exerciții mai lungi pentru a arde aceeași cantitate de calorii ca și în comparație cu un antrenament de intensitate mai mare. Antrenamentele de intensitate scăzută sunt recomandate celor care sunt condiționați sau supraponderali.

Este important să construiți o bază aerobă înainte de a trece la antrenament de intensitate ridicată. Deși nu ardeți grăsimi, ardeți multe calorii.

  1. Numar total de calorii Un antrenament intens conduce la arderea mai multor calorii.
  2. Pierdere în greutate prin zumba
  3. Cum de a arde grasime cu un antrenament de mers pe jos
  4. Dr conte garfield nj pierdere în greutate
  5. Pierderea în greutate de mărire a sânilor
  6. Pot trage ups arde burta gras

Intervalele sunt o modalitate excelentă de a crește intensitatea antrenamentului. Pentru a le încerca, mergeți greu pentru un minut la exercițiul cardio la alegere jogging, alergare, elipticapoi recuperați-vă pentru un minut și repetați.

Determinarea precisă a zonelor pulsului, în funcție de categoria de vârstă și abilitățile fizice, ajută la obținerea unor rezultate mai bune odată cu pierderea în greutate.

Pe măsură ce deveniți competenți, creșteți numărul de minute petrecute pe porțiunea intensă și reduceți numărul de minute la recuperare. Antrenamentul pe intervale sau HIIT arde mai multe grăsimi subcutanate decât antrenamentul de rezistență conform ExRx.

amanda haughman pierdere în greutate cnn va fi special k să mă ajute să pierd greutatea

Punând totul împreună Indiferent de numele lor, exercițiile fizice în ambele zone duc la zona de ardere a grăsimilor în greutate. În mod ironic, zona cardio, cu intensitățile sale mai mari, vă va ajuta să ardeți mai multe calorii într-o durată mai scurtă.

Cap 1 Determinați zona dvs. Există o formulă relativ simplă pentru a vă ajuta să determinați unde va cădea zona de ardere a grăsimilor. Mai întâi, găsiți rata maximă a inimii MHR.

În scopul de a pierde în greutate, contează puțin dacă caloriile arse în timpul exercițiilor fizice provin din grăsimi sau carbohidrați.